• وبلاگ : دختـري دَر راه آفتـاب
  • يادداشت : ورود مبلغين ممنوع!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 27 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام و عرض ادب، طهورا بانو
    ديشب با موبايل بودم و نمي شد کامنت بگذارم، بنابراين مجبور شدم پاسخ را به قدري کوتاه کنم که به اندازه ي تعداد کاراکتر مجاز برسد و بشود ذيل کامنتتان ارسالش کنم.
    آنچه در ذيل کامنت به شما عرض شد، خلاصه و چيکيده اي از پاسخي بود که تايپ کرده بودم و البته صريح...
    طهورا بانو، عنوان "ورود مبلغين ممنوع" و يا جمله اي که در انتهاي پست نوشته بودم، صرفاً يک شوخي بود، شايد نبايد اين پر رويي را به خرج داده و با مخاطبين وب اين مزاح را مي داشتم... !

    و اما خواهر خوبم، وحدت...
    من چند سال در آن منطقه زندگي کرده ام، مردمانش و روحياتشان را مي شناسم، به شدت مهمان نوازاند و بسيار تعصب به مهمان دارند. فقيرترينشان بهترين را پيش روي مهمان قرار مي دهند، خيلي بخشنده و دست و دلباز هستند. اينها را به چشم ديده ام... حالا اگر اسثنايي جايي ديده ايم نبايد اطلاق به همه ي مردم آن خطه کنيم. اينکه بنده نوشتم: 99% براي همين بود. براي اينکه بگم: 1%ي هم وجود دارد، اما در مقابل 99% هم وجود دارد.
    شما فرموديد مردم آنجا آنقدر مهمان نواز نيستند! اين آنجا کجاست؟ با توجه به اينکه خود شما نام مکان خاصي را نبرده ايد و خاطرات من از ايرانشهر نقل مي شود استنباط اين است که اشاره به مردم ايرانشهر داريد! نکته ي ديگر اينکه فرموديد طلاب اهل سنت از خانه ي بهداشت استفاده مي کنند، اين يعني اينکه شما داريد از مکاني صحبت مي کنيد که اهل تسنن زندگي مي کنند و قوت بيشتري مي بخشد به اين که شما با اشاره به مردم بلوچ سخن مي گوييد.