سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختـری دَر راه آفتـاب
 
قالب وبلاگ

1- ای گشایش دهنده ناراحتی و نگرانی! و برطرف کننده غم و اندوه! ای بخشنده در دنیا و آخرت و مهربان در هر دو! بر محمد و آل محمد درود فرست و ناراحتی و نگرانیم را گشایش بخش و غم و حزنم را برطرف ساز.

2- ای ذات یگانه! ای یکتا! ای غنی بالذات و غنا بخشنده خلق! ای آن که او را فرزندی نیست و خود فررزند کسی نیست و هیچ کس مانند او نمی باشد! مرا محفوظ دار و پاک و منزه گردان و هر بلیه گرفتاری را از من برطرف فرما.

3- بار خدایا! من از حضرتت به مانند آن کس مسئلت می کنم که فقر و فاقه اش شدید، و نیرو و قدرتش ضعیف، و گناهانش بسیار گشته؛ به مانند آن کس که برای فقر و درماندگیش فریاد رسی، و بر ضعف و ناتوانیش قوت بخشی، و بر گناهش آمرزنده ای جز تو ندارد. ای صاحب شان و جلال و بزرگواری! از تو درخواست میکنم که مرا به عملی واداری که هر کس آن عمل را بجای آرد محبوب تو گردد؛ و مرا یقین حیقیقی عطا کنی که هر کس به آن درجه از یقین رسد، در اجرای فرمانت به واسطه آن نور یقین، سود و بهره کامل برد.

4- پروردگارا! بر محمد و آل محمد درود فرست و مرا بر صدق و راستی قبض روح فرما و از نیازهای دنیای فانی بی نیازم ساز و به آنچه نزد توست مرا راغب و مایل گردان تا به لقا و دیدار تو مشتاق باشم و مقام توکل حقیقی بر حضرتت را به من عطا فرما.

5- از تو درخواست می کنم خیر آنچه را که در نامه عملم ثبت شده و به تو پناه می برم از شر آنچه در نامه عملم رقم خورده؛ از تو می خواهم که مقام خوف و خداترسی عابدانت، و عبادت اهل خضوع و خشوع به درگاه حضرتت، و مقام یقین آنان که توکل و اعتمادشان کاملا به تو است، و توکل تام مومنان بر حضرتت را به من عطا فرمایی.

6- بار خدایا! شوق و رغبت مرا در سئوال و خواسته ام به مانند شوق و رغبت اولیا و دوستانت در خواست هایشان، و خوف و خداترسیم را به مانند خداترسی دوستان خود قرار بده. و مرا در طریق رضا و خشنودی خود به عملی مشغول بدار که با انجام آن عمل، هیچ امری از دین تو را، به واسطه ترس از مخلوقت ترک نکنم.

7- پروردگارا! این است حاجت من، شوق و رغبتم را در آن بزرگ گردان و غلبه و پیروزیم را در آن آشکار کن و در آن، حجت و دلیلم را به من تعلیم فرما و در انجام آن، بدنم را صحت و عافیت بخش.

8- ای خدا! اگر کسی شب را صبح کند و اعتمادش، یا رجا و امیدواریش به غیر توست، من شب را صبح می کنم در حالی که وثوق و اعتمادم، و رجا و امیدم در کلیه امور تنها به حضرت توست؛ تو هم در کلیه امور به بهترین عاقبت و حسن خاتمت حکم فرما و مرا از فتنه های گمراه کننده نجات بخش؛ به حق رحمتت ای مهربان ترین مهربانان عالم!

9- درود و رحمت ایزد بر سید ما محمد که رسول برگزیده خداست و بر آل پاک او باد. (صحیفه سجادیه)


[ یکشنبه 86/3/13 ] [ 10:18 عصر ] [ ف الف ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

و فقط خاطره‌هاست، که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جای می‌مانند. کلیه کامنت‌های خصوصی این وبلاگ عمومی می‌شوند، پس دوست عزیز از ابتدا هر آنچه می‌خواهی را عمومی بیان دار. ارتباطات این وبلاگ با بقیه تنها از طریق لینک دونی انجام میشه و هیچ نوع درخواست دوستی تایید نمیشه! هر گونه کپی برداری و دخل و تصرف و انتشار این خاطرات در هر قالبی از جمله: وبلاگ، مجله، کتاب، فیلمنامه و ... شرعاً اشکال دارد.
امکانات وب



بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 175735