سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختـری دَر راه آفتـاب
 
قالب وبلاگ

پیام‌های رهبری برای فرزند آوری را دست‌به‌دست می‌کنیم. پیام‌های رهبری برای ازدواج آسان و ازدواج را دست‌به‌دست می‌کنیم؛ اما از انتظارات پوچ دست‌وپا گیر بی‌خودی که هیچ نقشی در خوشبختی و سلامت یک خانواده ندارد کم نمی‌کنیم و تصمیم برای یک انتخاب و ازدواج خوب را نمی‌گیریم

من کار ندارم، من پول ندارم، مادرم این‌گونه و پدرم بهمان...

ازدواج که شوخی نیست، نگاه جهادی و ایثارگونه نمی‌توان داشت! ازدواج که شوخی نیست از هیچ‌کدام معیارهای غلط نمی‌توان چشم پوشید

ازدواج که شوخی نیست... تا رسیدن به یک ایده‌آل (غلط) باید از عمر گذشت... و از عمر خود می‌گذریم

این جلبک بنفش‌ها بیشتر از ما قصد ازدواج دارند و پیگیرترند. ما مثلاً ولایی‌ها فقط حرف و شعار و فریب! تمام خواستگاران من اصلاح‌طلبند و پیگیر.

اندک و انگشت‌شمار به‌اصطلاح خواستگارانی که اصولگرایی بودند و ولایی، خواستگار نبودند! آمده بودند تفریح!

خسته شدم، ناامید یعنی. افسرده حتی...

آن‌ها که در خانواده‌ام به روحانی رای داده بودند نوع نگرششان تا مدت‌ها روحم را آزار می‌داد و هیچ تمایلی به دیدارشان نداشتم این‌همه بی‌خردی‌شان مایه‌ی تأسف بود برایم.

دیگر از همه چیز عصبانی‌ام. از خانواده‌ای که هر چه می‌گویم دوست ندارم ازدواج کنم، باز آن‌ها دوست دارند من ازدواج کنم! از خانواده‌ای که هر چه می‌گویم پیگیر نباشید باز هستند!

از آن‌هایی که هیچ حس مسئولیتی در وجودشان رشد نکرده و شکل نگرفته، آن‌هایی که کلاً بیگانه بااحساس مسئولیت زندگی می‌کنند. عصبانی‌ام از هم اندیشگانم، از هم فکرانم، عصبانی‌ام از مردان مرد نمای جامعه‌ام که نگرش اعتقادی مشابهی داریم اما...

اصلاح طلب‌ها وقتی‌که بهشان جواب منفی می‌دهم از دستم ناراحت می‌شوند و می‌رنجند و یا اصرار می‌کنند، یا به‌قدری خشمگین می‌شوند که اگر دستشان برسد خفه‌ام می‌کنند. چرا آن‌ها مرا انتخاب می‌کنند؟ چرا؟

حال خوشی ندارم، به‌هم‌ریخته و نامرتب، صرفاً خشمم را نوشتم. حال خوبی ندارم. 

زندگی در قم را دوست دارم و از حضرت معصومه هم عصبانی‌ام. قمی‌ها بسیار آدم‌های بدی هستند و مردم‌آزاری فراوان دارند، آن‌ها مردمانی بی ادبند که گویی ادب داشتن را جزیی از دین نمی‌دانند.

 

#عصبانی

#ازدواج

#قبله_آمال

 

ارسالی 18.5.96 در کانال تلگرامی


[ یکشنبه 96/10/10 ] [ 9:44 صبح ] [ ف الف ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

و فقط خاطره‌هاست، که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جای می‌مانند. کلیه کامنت‌های خصوصی این وبلاگ عمومی می‌شوند، پس دوست عزیز از ابتدا هر آنچه می‌خواهی را عمومی بیان دار. ارتباطات این وبلاگ با بقیه تنها از طریق لینک دونی انجام میشه و هیچ نوع درخواست دوستی تایید نمیشه! هر گونه کپی برداری و دخل و تصرف و انتشار این خاطرات در هر قالبی از جمله: وبلاگ، مجله، کتاب، فیلمنامه و ... شرعاً اشکال دارد.
امکانات وب



بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 175330