سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختـری دَر راه آفتـاب
 
قالب وبلاگ

به خاطر اینکه عده ای رمز را داشتند و خاموش بودند. رمز ثابت خاطراتم را تغییر دادم. خاموش ها نگرانم می کنند... اینه که رمز را تغییر دادم.

رمز را برای تمام خواننده های ثابتی که تعامل دو طرفه بینمون بود ارسال کردم. امیدورام به دستتون رسیده باشه. اگر کسی رمز به دستش نرسیده بگه تا دوباره ارسال کنم.

دوستان بلاگفایی، من همیشه با وبلاگ هاتون مشکل دارم، یا وبتون باز نمیشه، یا باید با فیلترشکن بیام! یا کامنت هام به دستتون نمی رسند! 

پرشین گیگ اطلاعیه زیر را در سایتش قرار داده: مدرک داشتن  

بازگشت پرشین‎گیگ

هفته‎ای که گذشت سرویس پرشین گیگ بطور موقت از دسترس خارج شد، این عدم دسترسی تصمیمی بود که در حداقل زمان ممکن برای جلوگیری از صدمات احتمالی که طی حملاتی به سرورهای پی.جی صورت گرفته بود، اتخاذ شد.

مدیران مجموعه بخوبی بر امر آگاه سازی کاربران پیش از هرگونه تغییری واقف و معتقد هستند، اما زمان اندک برای مقابله با حملات پیش رو، ما را به اجرایی کردن این تصمیم بدون رعایت اطلاع رسانی سوق داد که قلباً بابت این موضوع کمال تاسف را داریم.

بهرحال با وجود صدمات وارده به پرشین گیگ طبق اطلاعیه خود سرویس در موعد مقرر یک هفته‎ای از هم اینک قابل دسترسی و بهره بردای خواهد بود. در این بین بسیار اندک کاربرانی خواهند بود که با کمترین حذف فایل روبرو خواهند شد که پیشاپیش عذرخواهی ما را پذیرا باشند.

و همچنان به همراهی و همدلی شما کاربران فهیم امیدواریم. 

اطلاعیه فوق یعنی اینکه "ف الف" دقیقاً یکی از همون "بسیار اندک کاربرانی" شده که هر چی فایل تو پرشین گیگ آپلود کرده بود حذف شدند!!! گریه‌آوریعنی چی؟عصبانی شدم!


[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 10:25 صبح ] [ ف الف ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

و فقط خاطره‌هاست، که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جای می‌مانند. کلیه کامنت‌های خصوصی این وبلاگ عمومی می‌شوند، پس دوست عزیز از ابتدا هر آنچه می‌خواهی را عمومی بیان دار. ارتباطات این وبلاگ با بقیه تنها از طریق لینک دونی انجام میشه و هیچ نوع درخواست دوستی تایید نمیشه! هر گونه کپی برداری و دخل و تصرف و انتشار این خاطرات در هر قالبی از جمله: وبلاگ، مجله، کتاب، فیلمنامه و ... شرعاً اشکال دارد.
امکانات وب



بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 175377