سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختـری دَر راه آفتـاب
 
قالب وبلاگ

ف.الف یا دختری در راه آفتاب یا بهشت بانو یا به هر نام دیگری که می‌شناختیدش خواهرم بود. من همان خواهر ساکتش هستم که در خاطراتش می‌نوشت، همانی که با نام فرخنده از او می‌نوشت، همان خواهری که بیشترین تجربه‌های مشترک را با هم داشتیم اما در منزل پدر حرف زدنمان با همدیگر ممنوع بود، همان خواهری که به خاطرش سختی‌ها را به جان خرید تا او راحت درس بخواند.
آمده‌ام به همراهان خواهرم همان همراهانی که خصوصی‌ترین و تلخ‌ترین خاطراتش را با آنها به اشتراک گذاشت بگویم خواهرم دیگر نیست.

ف.الف/ دختری در راه آفتاب/ بهشت بانو یا هر نام دیگری که با آن انس داشتید بیست و هفتم فروردین ماه نود و هفت مصادف با بیست و نهم رجب هزار و چهارصد و سی و نه از میان ما رفت و در بیست و نهم فروردین ماه مصادف با اول شعبان به خاک سپرده شد.

یکی از خواسته‌هایش حذف اینجا پس از فوتش بود اما اینجا را حذف نمی‌کنم؛ چون پر از نکته‌های اخلاقی‌ست، نکته‌هایی که دیگران نمی‌گویند یا مراعات نمی‌کنند. چندین پست غیرقابل نمایش دارد که وقتی خواندمشان حیفم آمد غیرقابل نمایش باشند، حالم که بهتر شد به مرور آنها را نیز قابل نمایش می‌کنم شاید رهگذری خواند و تلنگری شد برایش.

 

فاتحه‌ای نثار روحش کنید باشد که روحش قرین لطف و رحمت الهی قرار گیرد. زندگی بسیار بسیار بسیار سختی داشت اما بااخلاق و مردانه زیست.


[ سه شنبه 97/2/18 ] [ 2:40 عصر ] [ ف الف ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

و فقط خاطره‌هاست، که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جای می‌مانند. کلیه کامنت‌های خصوصی این وبلاگ عمومی می‌شوند، پس دوست عزیز از ابتدا هر آنچه می‌خواهی را عمومی بیان دار. ارتباطات این وبلاگ با بقیه تنها از طریق لینک دونی انجام میشه و هیچ نوع درخواست دوستی تایید نمیشه! هر گونه کپی برداری و دخل و تصرف و انتشار این خاطرات در هر قالبی از جمله: وبلاگ، مجله، کتاب، فیلمنامه و ... شرعاً اشکال دارد.
امکانات وب



بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 175354